emja

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Soo sick..

Av Emma & Maja ♥ - 31 januari 2013 23:09

Känner mig seg och hemsk bara, dagen har varit allmänt seg, man har tagit alvedoner som inte hjälpt och aa.. Det har varit jobbigt helt enkelt.

Just nu ligger jag i min säng och svettas och fryser samtidigt, min kropp vill inte bestämma om jag vill ha täcke på mig eller inte.
Blir så sur på detta assåå..:(

Jag är hemma imorgon med, får se om jag bloggar något inlägg iallafall.

Puss sålänge!
- Maja -

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Maja ♥ - 9 februari 2013 13:38

Jag och Emma har pratat lite om hur vi faktiskt vill ha det med bloggen osv, och vi kom fram till att vi ska stänga ner den, tyvärr :(   Varken jag och Emma bloggar överdrivet, och det känns inte så seriöst. Jag (Maja) ska förmodligen starta en...

Av Emma & Maja ♥ - 9 februari 2013 12:33

Maja här igen..   Jag vaknade halv nio idag, extremt tidigt för att vara jag, hehe.   Sen har jag inte gjort så mycket mer, kollat lite på saker jag ska beställa hem osv.   Om ett tag ska jag och bästii åka på shoppingtur igen, jag har in...

Av Emma & Maja ♥ - 9 februari 2013 00:59

Som rubriken säger, Maja här! Jag ligger och lyssnar lite på musik, fixar lite med instagram osv. Hela kvällen har jag suttit med IPad, iPhone och hörlurar och kollat efter saker jag ska beställa hem! Ojoj, listan blev lång.. xd Snart ska jag...

Av Emma & Maja ♥ - 8 februari 2013 08:14

Maja här! Jag har inte bloggat på länge nu, men jag har haft massor av prov osv denna veckan, så all min lediga tid har fått gå till att plugga. Idag är det iallafall fredag, mysigt! Det blir bara att ta det lugnt efter skolan, men lite senare p...

Av Emma & Maja ♥ - 30 januari 2013 21:39

Hej, Maja här. Just nu ser jag på Tv, hostar och har feber. Jag visste att jag skulle bli sjuk, jag har varit hängig i en hel vecka! :( Hoppas bara att jag inte åker på lunginflammation igen, det vore riktigt surt. Tur att jag har sociala v...

Om våran tuffa blogg! ♥


Checka våran blogg för att se sjukt tuffa bilder och fantastiska inlägg! ♥

Fråga oss något! ♥

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache
Pink Double Sketch Heart

Skapa flashcards